Reprezentanţii Primăriei orădene au anunţat, vineri, că a început turnarea betonului în placa de suprabetonare a Podului Sovata.
"Această operaţiune se va întinde pe o perioadă de cinci zile, turnându-se aproximativ 80 metri cubi de beton/zi. Suprafaţa totală care va fi acoperită de beton este de 1600 mp (320 mp/zi)", se arată în comunicatul municipalităţii.
Potrivit aceleaşi surse, va urma şi turnarea betonului în grinzile parapeţilor. După 28 de zile de la turnare, se va monta hidroizolaţia, după care se va trece la montarea bordurilor şi turnarea betonului la trotuare.
Totodată, începând de miercuri, 24 august, a început umplerea cu balast a rampei de pe malul stâng a podului.
Lucrările propriu-zise la Podul Sovata au început la sfârşitul lunii octombrie a anului trecut şi sunt efectuate de firma timişoreană CCCF Drumuri şi Poduri.
Podul va avea o lungime de 108 metri şi va avea două benzi rutiere late de 3,5 metri, două piste de biciclişti, de câte 1 metru şi două trotuare de câte 1,5 metri. De asemenea, pe lângă maluri vor fi făcute două subtraversări. Valoarea proiectului este de 11.850.530 de lei fără TVA.
Reprezentanţii Primăriei orădene au anunţat, vineri, că a început turnarea betonului în placa de suprabetonare a Podului Sovata.
"Această operaţiune se va întinde pe o perioadă de cinci zile, turnându-se aproximativ 80 metri cubi de beton/zi. Suprafaţa totală care va fi acoperită de beton este de 1600 mp (320 mp/zi)", se arată în comunicatul municipalităţii.
Potrivit aceleaşi surse, va urma şi turnarea betonului în grinzile parapeţilor. După 28 de zile de la turnare, se va monta hidroizolaţia, după care se va trece la montarea bordurilor şi turnarea betonului la trotuare.
Totodată, începând de miercuri, 24 august, a început umplerea cu balast a rampei de pe malul stâng a podului.
Lucrările propriu-zise