Toată floarea cea vestită a PSD-ului, PNL-ului şi a PC-ului, cu câteva excepţii, s-a adunat ieri la Mamaia, pentru a prezenta viziunea USL în materie de turism, o viziune mai mult sau mai puţin originală care cuprinde o serie de măsuri copiate într-o proporţie semnificativă de la alţii. De pe lista propunerilor acestora fac parte crearea unui minister al Turismului - deşi există un astfel de organism care se ocupă deja de acest sector al economiei, definirea unui produs turistic, dar şi a unui branding de ţară şi a brandingului de propus turistic, lucruri pe care le avem deja. Brandul turistic de ţară a fost lansat anul trecut în iulie la Shanghai, de către ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, şi care promovează România prin sloganul "Explore the Carpathian garden". Cu o lipsă de originalitate dusă de la extrem, useliştii s-au bucurat mai mult de decorul creat de organizatorii evenimentului, unul de vacanţă. Întâmpinaţi de două domnişoare cu ţinute sumare, dar şi de alte două veneţiene, laolaltă pesediştii, liberalii, conservatorii s-au adunat să vorbească despre cum pot ei mai bine să facă din turism o industrie. Aşa cum se întâmplă de obicei, partea cea mai interesantă a evenimentului a fost cea de sosire a invitaţilor, unul şi unul, feţele cele mai importante ale celor trei partide politice, dar şi primari din judeţ care au de-a face cu turismului în zona pe care o au în subordine. Nu au lipsit consilierii locali Ecaterina Prodan, Ali Nurhan, Răducu Popescu, consilierul judeţean Dumitru Coiciu, viceprimarul Gabi Stan, senatorul Alexandru Mazăre venit cu fratele său Mihai Mazăre, preşedintele PC Daniel Constantin, Maria Grapini, Corina Martin - preşedintele Asociaţiei Naţională a Agenţiilor de Turism, Mohammad Murad - preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turism , vicepreşedintele CJC, Cristinel Dragomir, Relu Fenechiu vicepreşedintel