Agentia de turism Cliven a fost sanctionata de Protectia Consumatorilor pentru ca nu a asigurat serviciile contractate de ieseni. In urma unei reclamatii formulate de doi consumatori, sot si sotie, Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor a fost sesizat ca, in perioada 13 – 20 iunie 2011, reclamantii au efectuat un sejur turistic in statiunea Costa Brava din Spania, in schimbul a 870 de euro. Desi, conform contractului incheiat, in pachetul de servicii intra inclusiv transferul de la aeroport la hotel, o excursie la Barcelona si asistenta turistica, aceste servicii nu au fost asigurate, valoarea lor ridicandu-se la suma de 156 de euro. In urma verificarilor facute de angajatii Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Iasi, reclamatiile s-au confirmat si, tinand cont de faptul ca, pana in prezent, Agentia Cliven Turism nu i-a despagubit pe consumatori cu valoarea serviciilor de care nu au beneficiat, a fost aplicata operatorului de turism o sanctiune cu amenda de 1.000 de lei si s-a dispus ca, in termen de cinci zile, sa fie achitata petitionarilor suma de 156 de euro.
Agentia de turism Cliven a fost sanctionata de Protectia Consumatorilor pentru ca nu a asigurat serviciile contractate de ieseni. In urma unei reclamatii formulate de doi consumatori, sot si sotie, Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor a fost sesizat ca, in perioada 13 – 20 iunie 2011, reclamantii au efectuat un sejur turistic in statiunea Costa Brava din Spania, in schimbul a 870 de euro. Desi, conform contractului incheiat, in pachetul de servicii intra inclusiv transferul de la aeroport la hotel, o excursie la Barcelona si asistenta turistica, aceste servicii nu au fost asigurate, valoarea lor ridicandu-se la suma de 156 de euro. In urma verificarilor facute de angajatii Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Iasi, recl