Localitatea arădeană Vinga va avea începând din această săptămână un birou de Evidenţă a Persoanelor. El va deservi atât localnicilor din Vinga, cât şi din Mănăştur şi Mailat. Suma alocată pentru înfiinţarea acestui birou este de 10.000 de euro.
Astfel, începând din 1 septembrie, când se va deschide oficial biroul, cei care locuiesc în cele trei localităţi nu vor mai fi nevoiţi să se deplaseze până în Arad pentru a-şi face sau schimba buletinul.
„Trebuie felicitat atât directorul de la Evidenţa Perosanelor cât şi primarul din Vinga pentru că au avut iniţiativa înfiinţării unui astfel de birou”, spun reprezentanţii Consiliuli Judeţean.
Acesta este al 14 – lea Birou de Evidenţă a Persoanelor, pe liste aflându-se, pentru viitor, Târnova şi Vladimirescu. „Este un serviciu necesar la nivel local. Am ţinut cont de acest lucru în din 2005 şi ne bucurăm că am reuşit, în sfârşit, să îl înfiinţăm” spăune primarul din Vinga, Lucian Stoicu.
La biroul din Vinga nu vor fi angajate noi persoane ci vor prelua atribuţiile angajaţii Primăriei.
„Este vorba despre inspectorii de stare civilă şi personalul tehnic care a fost pregătit de cei de la Evidenţa Persoanelor din Arad” , spun reprezentanţii Primăriei Vinga.