Firmele nu trebuie să aibă mai mult de trei postări pe zi
Împărtăşeşte lucruri pentru care ai un motiv să faci acest lucru
Cel mai bine ar fi să postezi informaţii la orele de vârf ale reţelelor de socializare
Facebook era înainte un loc unde persoanele puneau fotografii din călătoriile lor sau de la petrecerile la care au fost, unde mamele vorbeau despre copiii lor şi unde oamenii îşi regăseau foştii colegi de liceu. După aceea, companiile au început să valorizeze cei 750 milioane de oameni care au cont pe reţeaua de socializare şi au decis să intre în acest peisaj, cu pagini pentru afaceri, cu oferte speciale, cu promoţii pentru alte firme şi companii.
Matthew Funk, expert în social media la TK Carsites, oferă companiilor o serie de sfaturi pentru oricine care vrea să îşi promoveze afacerea pe Facebook, potrivit USA Today.
1. Foloseşte Facebook-ul pentru a-ţi face prieteni, nu clienţi
"Oamenii dezvoltă sentimente pozitive pentru o persoană, nu pentru o pagină", explica el. Prin urmare, scrie despre comunitatea locală şi despre evenimentele importante, adică încearcă să postezi lucruri interesante care nu ţin neapărat de afacerea ta. Un filmuleţ interesant "nu te face să te gândeşti că vrei să cumperi o maşină de la un anumit dealer, dar te determină să rămâi pe acea pagină", spune Matthew Funk.
2. Doar trei post-uri pe zi, nu mai mult
"Nu copleşi oamenii", explică expertul în social media. El consideră că este bine să postezi informaţii pe Facebook la orele 7 a.m., 5 p.m. şi 10 p.m., acestea fiind "orele cu trafic de vârf pe reţeaua de socializare".
3. Nu adăugaţi prostii doar pentru a posta ceva
Sondajele de opinie despre aromele preferate de îngheţată sunt o pierdere de timp, iar acestea vor enerva mulţi oameni, consideră Matthew Funk, explicând că acestea nu prea