Culisele petrecerii, singura din România filmată din elicopter, sunt dezvăluite în rândurile ce urmează. Nunta anului. Controversată, criticată, dar invidiată şi visată de orice muritor. Opulentă, dar nu agresivă, civilizată şi, cu toate eforturile de a fi cât mai discretă, ultramediatizată.
Cristi Borcea şi Alina Vidican se iubesc cu patos, şi asta se vede încă de cum păşeşti în sala de la Ambasad'Or. Emoţia li se citeşte pe chipuri, iar naşul Gigi Becali e şi el parte din decor şi din încărcătura de sentimente dată de importanţa momentului. Sunt zeci de mese aranjate extraordinar, cu orhidee şi trandafiri de un alb pur, care se revarsă în cascadă din vaze de un metru înălţime combinate cu lumânări simbolizând focul dragostei. Florile au marcat puternic acest teritoriu al eleganţei, pentru că erau prezente şi în afara incintei acoperite: pe marginea piscinei, în vecinătatea barurilor, pe aleile adiacente unde nişte bonsai luminaţi de leduri le luau faţa, în toate colţurile şi pe toate măsuţele de exterior şi, mai ales, la masa mirilor şi a naşilor. Parcă şi rochia de mireasă era din petale, completând un cadru plin de bun-gust compus din mobilier de calitate şi accesorii de top.
Apoi, muzica a fost mortală. Tot acel meniu publicat de ziare, mai mult decât îndestulător, a fost sărit din când în când tocmai pentru că lumea uita să mănânce. Mirii au inaugurat show-ul cu un vals al miresei, pentru care s-a văzut că au muncit mult în avans. Apoi, naşul şi-a intrat în rol, întreţinând atmosfera cu multă decenţă până la final. Gigi Becali a fost un dansator remarcabil nu atât prin calităţi, cât prin străduinţă: emoţionat, fericit la culme şi pus pe cântat muzică tradiţională cu un talent cu care a surprins total asistenţa. Naşa s-a remarcat prin fineţe, la fel ca şi restul femeilor din marea familie Becali.
Maneliştii au făcut senzaţie
M