Numai din această taxă, instituţia a încasat de la începutul acestui an şi până în luna iulie 15.102.003 lei, adică aproximativ 3.6 milioane de euro. Aceşti bani vor fi folosiţi de CNADNR pentru "acoperirea cheltuielilor de funcţionare şi rambursări de credite, plăţi de dobânzi şi de comisioane, iar veniturile cu destinaţie specială se utilizează, în principal, pentru acoperirea cheltuielilor cu reabilitarea, repararea, întreţinerea, dezvoltarea şi modernizarea infrastructurii rutiere de interes naţional", se arată într-un comunicat remis de instituţie.
De altfel, nici în anii trecuţi compania nu a stat prost al capitolul încasări. Anul trecut în visteria CNADNR au intrat nu mai puţin de 55.704.256 de lei, iar în 2009 s-a încasat 26.817.188 lei, cu menţiunea că "Staţia de Taxare Feteşti a fost deschisă în data de 2 august 2009, după finalizarea lucrărilor de execuţie a tronsonului de autostradă Feteşti-Cernavodă", se mai arată în document. De la începutul anului şi până în iulie, peste 1.8 milioane de maşini au trecut prin staţia de taxare de la Cernavodă.
Instituţia amintită avertizează că, în viitorul apropiat, şoferii ar putea plăti taxe de utilizare şi pentru restul de autostrăzi. "Valoarea tarifului care se va introduce pentru utilizarea autostrăzilor în România se va determina în urma unui studiu socio-economic şi o analiză a caracteristicilor mediului economic în România", ne-a transmis biroul de presă al CNADNR.
Numai din această taxă, instituţia a încasat de la începutul acestui an şi până în luna iulie 15.102.003 lei, adică aproximativ 3.6 milioane de euro. Aceşti bani vor fi folosiţi de CNADNR pentru "acoperirea cheltuielilor de funcţionare şi rambursări de credite, plăţi de dobânzi şi de comisioane, iar veniturile cu destinaţie specială se utilizează, în principal, pentru acoperirea cheltuielilor cu reabilitarea, repararea, întreţinere