Facebook renunta la afacerile pe segmentul reducerilor de preturi, dupa patru luni de teste, o miscare care ar putea relaxa presiunile asupra concurentilor din companii precum Groupon.
"Dupa ce am testat serviciul Deals timp de patru luni, am decis sa il inchidem in urmatoarele saptamani. Consideram ca exista mult potential in abordarea sociala a atragerii de clienti in afaceri cu profil local. Am invatat multe din testele noastre si vom continua sa evaluam modul in care vom putea ajuta afacerile de acest tip", se arata intr-un comunicat al Facebook, citat deReuters.
Facebook, cea mai mare retea de socializare, a lansat, in luna aprilie, serviciul Facebook Deals, facand astfel concurenta unor site-uri de profil cum ar fim Groupon sau LivingSocial.
In cele patru luni, Facebook a facut oferte la reduceri in cinci orase americane si a avut o mica echipa de vanzari care s-a ocupat de colaborarea cu comerciantii locali. Facebook a promovat si oferte puse la punct de alte 11 companii de reduceri.
Iesirea Facebook de pe aceasta piata inseamna ca Groupon are un concurent mai putin important si vine intr-o perioada in care compania se pregateste de o oferta publica initiala de 750 milioane de dolari, care ar trebui sa aiba loc in acest an.
"Este surprinzator ca Facebook iese de pe aceasta piata dupa doar patru luni", a declarat Vinicius Vacanti, co-fondator al Yipit.com, un site ce actioneaza pe segmentul reducerilor de preturi.
Facebook renunta la afacerile pe segmentul reducerilor de preturi, dupa patru luni de teste, o miscare care ar putea relaxa presiunile asupra concurentilor din companii precum Groupon.
"Dupa ce am testat serviciul Deals timp de patru luni, am decis sa il inchidem in urmatoarele saptamani. Consideram ca exista mult potential in abordarea sociala a atragerii de cli