Timişenii nu s-au înghesuit să reclame supermarketurile, conform celor de la Protecţia Consumatorului. Numai 55 de reclamaţii din peste 1.400 au aparţinut timişenilor, în ceea ce priveşte serviciile oferite de supermarketuri.
Birocraţia şi lipsa de încredere a timişenilor în instituţiile statului sunt principalii factori pentru care aceştia nu se înghesuie să reclame serviciile supermarketurilor şi hipermarketurilor în care îşi fac cumpărăturile. O statistică naţională a Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor arată că din totalul de peste 1.400 de sesizări întregistrate la nivel naţional în acest sens, numai 55 au aparţinut celor din Timiş, în cursul anului 2011.
VIDEO:Carne şi mezeluri expirate, fără etichetă şi cumpărători păcăliţi. Inspectorii OPC au dat astăzi amenzi comercianţilor din Piaţa Iosefin
„Vorbim despre un număr mic de reclamaţii, mai ales, raportat la cel naţional. La noi, în Timiş, se reclamă mai mult magazinele de cartier, nu atât multinaţionalele", a precizat Marilena Iliaş, director al Oficiului pentru Protecţia Consumatorului Timiş.
Control de proporţii în centrul comercial „Euro". Participă peste 150 de poliţişti
Din cele 55 de reclamaţii înregistrate pe Timiş la Protecţia Consumatorului, 19 s-au referit la Real Hypermarket, zece la Kaufland, zece la Auchan, opt la lansţurile de magazine Profi, patru la Billa, trei la Metro şi o reclamaţie la Sellgros.
Retailerii spun însă că îşi încurajează clienţii pentru a face reclamaţii la OPC, tocmai pentru a îmbunătăţi calitatea produselor şi serviciilor.
Timişorenii ar mânca şi otravă în pachete frumos colorate din supermarket", spun nutriţioniştii
"Real face eforturi constante pentru a le oferi consumatorilor servicii de calitate. Toate sugestiile şi reclamaţiile primite din partea consumatorilor sunt tratate cu maximum de seriozitate şi facem