Starea deplorabilă a străzii Făgetului, care asigură accesul dinspre Calea Turzii spre Tulip Inn Sunny Hill îi determină pe mulţi dintre clienţi să renunţe la serviciile hotelului.
Gropile, spune Eugen Tuşa, managerul hotelului, au un metru lungime şi 50 de centimetri adâncime. „Acum două luni s-au mai peticit unele. Pe altele le-am acoperit noi cum am putut. Vorbim de o investiţie de 6-7 milioane de euro, destinată în special segmentului business, pentru care, din păcate, nu există cale de acces", a mai declarat Tuşa.
În ciuda sesizărilor făcute pe domnuleprimar.ro şi a plângerilor adresate în nenumărate rânduri de managementul hotelului către reprezentanţii autorităţilor locale, pentru a demara lucrările de reabilitare pe strada Făgetului, problema rămâne fără rezolvare.
Evaluare nefavorabilă
Doar din cauza drumului impracticabil, reprezentanţii hotelului estimează că au pierdut circa 30-40% din totalul clienţilor. Recent, problema drumului s-a răsfrânt şi asupra imaginii hotelului. Un client străin, nemulţumit, a postat acum câteva zile o recenzie negativă la adresa hotelului, din cauza drumului de acces, pe site-ul booking.com, liderul mondial al rezervărilor online.
„Drumul către hotel este foarte rău, dar e ceva normal pentru România", a scris acesta. Prejudiciul de imagine, spun reprezentanţii Tulip Inn Sunny Hill, nu poate fi deocamdată apreciat. „Avem o mulţime de reclamaţii din partea clienţilor, fie ei străini sau români. Ieri discutam cu o clientă fidelă, care ne frecventează de patru-cinci ani. Ne-a spus că din cauza drumului se vede nevoită să renunţe să mai vină la noi", a explicat Lucian Urs, reprezentantul de marketing al hotelului.
„Ne duc cu zăhărelul"
Tot acesta a precizat că hotelul are un grad de ocupare mediu de 50% pe durata anului. Promisiuni de refacere a drumului, spune acesta, au fost şi deloc puţi