Nunta preşedintelui executiv al FC Dinamo Bucureşti Cristian Borcea cu Alina Vidican a fost urmărită de 44% dintre cei care au participat la un sondaj realizat de Institutul Român pentru Evaluare şi Strategie (IRES).
Dintre aceştia, doar unul din trei (29%) a rămas cu o impresie bună, în timp ce majoritatea (59%) spune că nunta i-a creat o impresie proastă.
Una dintre cele mai mediatizate nunţi din România a suscitat interes mai ales în rândul femeilor de peste 65 de ani, fără şcoală sau cu studii primare, care trăiesc în mediul urban, cu precădere în Moldova, potrivit studiului citat.
Chiar dacă nu au urmărit evenimentul la televizor, nouă din zece români (88%) au auzit de nunta lui Cristi Borcea.
Aproape jumătate dintre cei care au urmărit evenimentul (44%) au ales Realitatea Tv, Pro TV şi Antena 3 plasându-se pe locul doi, respectiv 3, în topul preferinţelor telespectatorilor.
S-au cheltuit prea mulţi bani
Trei din patru persoane chestionate (74%) sunt de părere că s-au cheltuit prea mulţi bani pentru organizarea acestui eveniment. De asemenea, 60% s-au declarat de acord cu ideea impozitării veniturilor obţinute din nunţi.
Sondajul a fost realizat pe un eşantion de 1.247 indivizi, de 18 ani şi peste, iar marja de eroare este de ± 2,8%.
COMENTEAZĂ ACEST SUBIECT ŞI PE PAGINAFACEBOOK GÂNDUL
Nunta preşedintelui executiv al FC Dinamo Bucureşti Cristian Borcea cu Alina Vidican a fost urmărită de 44% dintre cei care au participat la un sondaj realizat de Institutul Român pentru Evaluare şi Strategie (IRES).
Dintre aceştia, doar unul din trei (29%) a rămas cu o impresie bună, în timp ce majoritatea (59%) spune că nunta i-a creat o impresie proastă.
Una dintre cele mai mediatizate nunţi din România a suscitat interes mai ales în rândul femeilor de peste 65 de ani, fără şcoală sau cu studii primare, care trăiesc în