Indiferent cat de mult iti place slujba pe care o faci, se intampla sa ai colegi care pur si simplu iti fac viata amara, fie ca vor, fie ca asa le este firea. Depinde de tine si de abordarea pe care o alegi, daca vei rezolva aceasta problema sau o vei adanci.
In primul rand, trebuie sa detectezi tipul de personalitate, ca apoi sa stii ce atitudine este mai bine sa adopti, potrivit Woman's Day:
Cel care vrea sa atraga mereu atentia
Ti se intampla de multe ori ca atunci cand faceai un anunt foarte important la munca, privitor la o realizare de-a ta, celalalt coleg sa atraga toata atentia asupra sa cu o veste insemnata sau nu, astfel incat tu treci in plan secund.
Colegul tau procedeaza astfel tocmai din teama de a nu-si pierde din autoritate. Pentru a evita aceste situatii neplacute, incearca sa anunti orice eveniment ca pe o reusita a intregului colectiv, sa nu mai iei totul asupra propriei persoane.
Cel care leneveste
Aveti foarte mult de lucru, dar el pare ca isi poate lua mereu pauza si te lasa pe tine sa te ocupi de toate situatiile complicate. Daca vezi ca tactica prietenoasa nu da rezultate, este momentul sa pui piciorul in prag si, cand il vezi ca vrea sa iasa din birou, sa-i aduci aminte ca in cateva minute aveti de terminat o treaba sau ca urmeaza ceva important si trebuie sa va pregatiti. Va trebui in cele din urma sa se achite de obligatie si sa te ajute.
Cel mai stresat coleg posibil
Pentru o astfel de persoana, totul este extrem de complicat, problemele trebuie rezolvate cu cateva zile inainte de termenul-limita, trebuie sa planuiti un lucru de zece ori inainte sa se intample si niciodata nu iese cum ar fi vrut. Chiar si a alege restaurantul de unde sa comande mancarea e o treaba ce necesita cea mai mare seriozitate.
Intreab-o calm daca poti fi de ajut