Reţeaua germană Billa, al doilea jucător pe piaţa locală a supermarketurilor, cu afaceri de 290 mil. euro în 2010, a investit peste un milion de euro în modernizarea magazinului din Ploieşti. Noul concept al magazinului aduce o zonă Fresh cu 70% mai mare.
„Avem acum la Ploiesti un spațiu mult mai aerisit, mai liber şi cu peste 1000 de produse noi”, spune Filip Cristescu, directorul de operațiuni al BILLA România.
Noua zonă de fresh cuprinde un raion de legume și fructe proaspete, specialități de brutărie și panificație coapte chiar în magazin și o vitrină cu prăjituri. Tot aici se găsesc rafturi cu lactate, produse bio și produse etnice., plus o vitrină cu mâncăruri calde și o secțiune de carmangerie destinată vânzării de carne vrac, dar și ambalată. O altă noutate o reprezintă insulele cu servire asistată, unde clientii pot gasi salate, mezeluri, brânzeturi și delicatese.
În premieră pentru magazinul din Ploieşti a fost adusă vitrina pentru pește, unde se vând diferite sortimente de peşte proaspat, dar şi preparate din pește.
Următoarea investiţie a retailerului german este, în septembrie, la Braşov, unde va fi deschis magazinul nr.56 din ţară.
Anul trecut, Billa a deschis 13 magazine, în urma unor investiţii de circa 12 milioane de euro.
Parte a grupului german Rewe, care operează şi reţelele de magazine Penny Market şi Selgros, Billa a deschis primul supermarket din Bucureşti în 1999. In prezent, Billa operează 55 de magazine şi are peste 3.500 de angajaţi.
Principalii concurenţi pe segment sunt reţelele Mega Image (68) şi Carrefour Market (37).