Agentia Valencia Kommunikations deruleaza pentrucantonul Zurich,orasulZurichsiBiroul de Turism din Zurich campania de rebranding “Zurich– World Class. Swiss Made”, in valoare de peste 122.000 de euro.
Cu “Zurich – World Class. Swiss Made” ca brand, seurmareste consolidarea profilul si imaginii atribuite entitatii Zurich atat inElvetia, cat si la nivel international.
Noul logo si slogan vor fifolosite de Biroul de Turism din Zurich in toate sectoarele, inclusiv in materialele de publicitate, campaniile de PR si de brand, brosuri, internetetc. Trecerea treptata la noul logose va definitiva in urmatoarele sase luni, schimbarea completa avand loc in 2012.
Biroul de Turismdin Zurich va sustine, cu ajutorulunui buget privat, introducerea noului brand printr-o campanie de marketingsemnificativa, incepand din lunaseptembrie 2011.
Aceasta vainclude o campanie de publicitate la nivel regional, pe CNN pentru Europa si OrientulMijlociu, un parteneriat cu Swiss International Airlines ce va presupunepublicitate in aeronave si promotii, precum si o prezenta majora la noul InfoCenter de la zona Sosiri 2 din Aeroportul Zurich. Agentia Valencia Kommunikations deruleaza pentrucantonul Zurich,orasulZurichsiBiroul de Turism din Zurich campania de rebranding “Zurich– World Class. Swiss Made”, in valoare de peste 122.000 de euro.
Cu “Zurich – World Class. Swiss Made” ca brand, seurmareste consolidarea profilul si imaginii atribuite entitatii Zurich atat inElvetia, cat si la nivel international.
Noul logo si slogan vor fifolosite de Biroul de Turism din Zurich in toate sectoarele, inclusiv in materialele de publicitate, campaniile de PR si de brand, brosuri, internetetc. Trecerea treptata la noul logose va definitiva in urmatoarele sase luni, schimbarea completa avand loc in 2012.
Biroul de Tur