Începând cu data de 29 august World Vision România s-a alaturat campaniei internaţionale „Famine no more" desfăşurată de World Vision International pe 4 continente în principal cu ajutorul reţelelor de socializare (Twitter, Facebook , bloguri).
Scopul campaniei este de a aduce în atenţia a cât mai multor persoane din întreaga lume criza umanitară din Cornul Africii şi de a-i mobiliza pe oameni să acţioneze în acest sens.Prin această campanie, World Vision România doreşte să contribuie la eforturile World Vision International de a asigura copiilor din Africa ajutoare de urgenţă pentru a le salva viaţa: asistentă medicală, apa potabilă şi hrană etc.
Milioane de copii şi familii africane se află în suferinţă. Întreaga comunitate internatională s-a mobilizat pentru a uşura această suferinţă. Ca cetaţeni ai unei lumi în care graniţele fizice nu mai reprezintă o piedică, este datoria fiecaruia dintre noi să ne implicam şi, prin această campanie, ne dorim să oferim şi românilor oportunitatea de a se alătura eforturilor comune şi de a contribui.
"Acum, când comunicarea nu mai întâmpină barierele de altadată, reţelele sociale ni s-au părut cea mai bună modalitate de a transmite strigătul de ajutor al copiilor africani şi de a crea o comunitate a celor ce doresc să ajute. Peste 29,000 de copii mai mici de 5 ani au murit în ultimele 2 luni din cauza foametei.Nu putem să stăm deoparte şi să lăsăm să continue această tragedie. Trebuie să acţionăm împreună!", a declarat Adela Fundulea, marketing manager World Vision România.
În România campania este suţinută de vedete importante precum Inna, Calin Goia şi Proconsul.
"Sunt părinte şi imaginea unui copil care suferă din cauza foametei mă cutremură. Ştiu că şi România se confruntă cu multe probleme, de care probabil nu vom scăpa prea curând. Suntem binecuvântaţi însă cu o clima şi un relief pe care îl put