Reprezentantii Fiscului au tinut in aceasta luna 15 cursuri de instruirre cu privire la modul de completare a Formularului unic 112. Documentul fiscal a fost introdus la inceputul anului, iar de pe 25 august se poate depune doar online, in format electronic. "Fiind un document nou, a fost nevoie sa explicam angajatorilor cum se completeaza, pentru a nu avea probleme ulterioare. Au fost 15 seminarii doar in luna august, in mai multe puncte din judet, la care au participat peste 500 de persoane", a declarat Maria Taran, purtatorul de cuvant al Directiei Generale a Finantelor Publice (DGFP) Iasi.
Pentru depunerea declaratiei fiscale 112 - "Declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate", angajatorii au nevoie de un certificat de semnatura digitala, iar la nivelul judetului au utilizat semnatura electronica peste 14 mii de angajatori. Instructajul tinut de reprezentantii Fiscului ar putea sa fie considerat inutil in perioada urmatoare, deoarece la nivelul ANAF se analizeaza posibilitatea ca IMM-urile sa depuna Formularul 112 trimestrial, si nu lunar, ca pana acum. Acest lucru presupune modificarea procedurilor de depunere si, posibil, modificarea structurii formularului.
Reprezentantii Fiscului au tinut in aceasta luna 15 cursuri de instruirre cu privire la modul de completare a Formularului unic 112. Documentul fiscal a fost introdus la inceputul anului, iar de pe 25 august se poate depune doar online, in format electronic. "Fiind un document nou, a fost nevoie sa explicam angajatorilor cum se completeaza, pentru a nu avea probleme ulterioare. Au fost 15 seminarii doar in luna august, in mai multe puncte din judet, la care au participat peste 500 de persoane", a declarat Maria Taran, purtatorul de cuvant al Directiei Generale a Finantelor Publice (DGFP)