Compania Sonimpex a crescut de 5 ori productia de dulceturi de Topoloveni in acest an, la 100.000 de borcane, vanzand aproape tot stocul in mai putin de o luna de la producere, datorita intrarii pe rafturile unei mari retele de magazine.
"Daca am fi avut mai mult cash, am fi produs la maxim, pentru ca cerere exista. Fabrica lucreaza la 25% din capacitatea pentru dulceturi", au spus pentru DailyBusiness.ro reprezentanti ai companiei.
Potrivit acestora, societatea are capacitatea sa produca 400.000 de borcane de dulceturi.
Reprezentantii Sonimpex au explicat ca parteneriatul incheiat cu retailerul Carrefour a contribuit la epuizarea in timp record a stocului de dulceturi. De asemenea, si cele de 800.000 de borcane de magiun produse anul trecut au fost vandute in totalitate, potrivit reprezentantilor companiei.
Vanzarile au fost stimulate si de cresterea notorietatii brand-ului produselor de Topoloveni, prin participarea la diverse targuri.
De altfel, produsele companiei vor fi expuse chiar in acest weekend in cadrul unui targ din parcul Sebastian din sectorul 5 al Capitalei.
Producatorul dulceturilor de Topoloveni a raportat anul trecut o cifra de afaceri de 5,4 milioane lei (1,3 milioane euro) si un profit net de 140.000 lei (33.000 euro).
Pe langa magiunul de prune Topoloveni, compania Sonimpex Serv Com mai are in portofoliu si o gama de dulceturi fara zahar adaugat si fara conservanti (afine ecologice, cirese negre, visine, capsuni ), dar si o zacusca de vinete si o pasta de tomate.
Magiunul de prune Topoloveni detine certificarea de Indicatie Geografica Protejata (IGP) la nivel european din 8 aprilie 2011.
Ca urmare a unui protocol semnat de companie cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, pe eticheta magiunului de prune Topoloveni este promovat timp de 1