Compania americană a lansat în această vară, în Franţa, băutura Tumult, adresată mai ales tinerilor, potrivit money.ro.
Coca-Cola France prezintă Tumult drept "şampania băuturilor răcoritoare". Nu este nici bere, nici băutură carbogazoasă, ci o băutură "nouă", care poate fi servită pe post de aperitiv. În versiunea cu malţ (pentru bărbaţi) sau cu fructe (pentru femei), Tumult este definită drept "combinaţia magică dintre fructele fermentate şi apa minerală".
Noua băutură este poziţionată ca produs premium premium: cele patru recipiente de sticlă de 250 ml au un preţ de 3,5 euro. Tumult, a cărei lansare în Franţa s-a făcut fără vreo campanie publicitară, se vinde pe raft alături de Schweppes Tonic, băutură poziţionată şi ea pe piaţă tot ca aperitiv.
Compania americană a lansat în această vară, în Franţa, băutura Tumult, adresată mai ales tinerilor, potrivit money.ro.
Coca-Cola France prezintă Tumult drept "şampania băuturilor răcoritoare". Nu este nici bere, nici băutură carbogazoasă, ci o băutură "nouă", care poate fi servită pe post de aperitiv. În versiunea cu malţ (pentru bărbaţi) sau cu fructe (pentru femei), Tumult este definită drept "combinaţia magică dintre fructele fermentate şi apa minerală".
Noua băutură este poziţionată ca produs premium premium: cele patru recipiente de sticlă de 250 ml au un preţ de 3,5 euro. Tumult, a cărei lansare în Franţa s-a făcut fără vreo campanie publicitară, se vinde pe raft alături de Schweppes Tonic, băutură poziţionată şi ea pe piaţă tot ca aperitiv.