Violeta Luca va ocupa începând de astăzi poziţia de director de marketing în cadrul retailerului de electronice, electrocasnice şi produse IT Flanco. Violeta Luca a lucrat anterior timp de opt ani în cadrul Whirlpool România, unde a ocupat începând cu iunie 2007 funcţia de director comercial.
Absolventă a Academiei de Studii Economice din Bucureşti, ea are o experienţă de aproape zece ani în domeniul electro-IT. Campaniile de marketing agresive desfăşurate de Flanco în ultimul an au făcut ca numărul vizitatorilor să crească, la fel şi rata de conversie.
Flanco, companie controlată de Asesoft Web, şi-a bugetat pentru acest an vânzări între 100 şi 120 de milioane de euro, potrivit estimărilor ZF, care au la bază vânzările pe metru pătrat de circa 3.000 de euro, valoarea pieţei şi cota de piaţă anunţate de companie. Compania operează în acest moment o reţea de 75 de magazine.
Violeta Luca va ocupa începând de astăzi poziţia de director de marketing în cadrul retailerului de electronice, electrocasnice şi produse IT Flanco. Violeta Luca a lucrat anterior timp de opt ani în cadrul Whirlpool România, unde a ocupat începând cu iunie 2007 funcţia de director comercial.
Absolventă a Academiei de Studii Economice din Bucureşti, ea are o experienţă de aproape zece ani în domeniul electro-IT. Campaniile de marketing agresive desfăşurate de Flanco în ultimul an au făcut ca numărul vizitatorilor să crească, la fel şi rata de conversie.
Flanco, companie controlată de Asesoft Web, şi-a bugetat pentru acest an vânzări între 100 şi 120 de milioane de euro, potrivit estimărilor ZF, care au la bază vânzările pe metru pătrat de circa 3.000 de euro, valoarea pieţei şi cota de piaţă anunţate de companie. Compania operează în acest moment o reţea de 75 de magazine.