Milka a realizat un raport privind Tandreţea şi Harta Milka a Tandreţii special pentru a susţine campania "Îndrăzneşte să fii tandru", arată un comunicat remis redacţiei.
Milka îi provoacă pe europeni să îndrăznească şi să împărtăşească un moment de tandreţe cu familia şi prietenii, pentru a aduce o notă de tandreţe şi emoţie în vieţile lor. Aceasta reprezintă doar o parte din campania integrată de marketing ce a fost lansată în România, începând cu luna august 2011.
Studiul arată că 43% dintre români se consideră prea stresaţi pentru a da dovadă de tandreţe faţă de prieteni şi familie. Procentul este mai ridicat comparativ cu alte ţări din Europa, unde media celor care invocă stresul drept motiv pentru a nu fi tandri este de 39%.
Cristina Pîndaru, Brand Manager Milka declară: "În condiţiile în care europenii duc un stil de viaţă alert şi stresant, am dorit să înţelegem mai bine starea de tandreţe din regiune şi, cel mai important, ce îi reţine pe oameni să îşi arate emoţiile".
Pentru a susţine acest raport, Milka a dezvoltat Harta Milka a Tandreţii, pe care identifică punctele fierbinţi ale tandreţii din Europa, în cadrul unui nou angajament de a-i ajuta pe oameni să îşi activeze latura emoţională. Ungaria este urmată de Turcia şi Portugalia în rândul popoarelor celor mai tandre, iar Franţa, Olanda şi Cehia se află în partea de jos a clasamentului, pe ultimele trei locuri. România se situează pe locul zece în clasament, 39% din populaţie considerând că se comportă tandru în fiecare zi.
F.A.
Milka a realizat un raport privind Tandreţea şi Harta Milka a Tandreţii special pentru a susţine campania "Îndrăzneşte să fii tandru", arată un comunicat remis redacţiei.
Milka îi provoacă pe europeni să îndrăznească şi să împărtăşească un moment de tandreţe cu familia şi prietenii, pentru a aduce o notă de tandreţe şi emoţie în vi