Compania Google a publicat pe site 3 oferte de job-uri în cadrul filialei deschise anul trecut în România, una la Marketing and Communications şi două la departamentul Advertising Sales.
Postul deschis la departamentul Marketing and Communications este cel de Communications Associate, poziţie care presupune asistarea tuturor activităţilor de comunicare ale companiei în România, păstrarea unor relaţii apropiate cu presa şi partenerii, redactarea de materiale, realizarea de prezentări ş.a.m.d. Candidatul ideal trebuie să aibă pregătire profesională relevantă (master în domeniu), experienţă pe un post similar, abilităţi excelente de comunicare, abilităţi de lucru în echipă şi fluenţă în limba română şi engleză.
Celelalte două posturi, din zona de Advertising Sales, sunt cele de Agency Relationship Manager şi Industry Manager. Prima poziţie presupune promovarea produselor companiei, lărgirea bazei de clienţi, realizarea unor strategii de multiplicare a parteneriatelor şi pe scurt îmbunătăţirea relaţiilor dintre companie, clienţi, parteneri şi instituţii. Cea de-a doua poziţie presupune păstrarea unor relaţii apropiate cu clienţii şi formularea unor strategii de atragere a clienţilor potenţiali, realizarea unor campanii în acest scop şi promovarea produselor Google în general. Ambele posturi solicită studii în domeniu (master), experienţă pe un post similar, o bună cunoaştere a produselor Google şi fluenţă în limba română şi engleză.
Potrivit lui Dan Bulucea, Country Manager la Google România, cu timpul vor apărea mai multe oferte de job-uri în cadrul filialei din ţara noastră, iar acest lucru are drept scop implementarea strategiei definite de Google pentru biroul din România. “S-a înregistrat un număr foarte mare de aplicanţi pentru aceste job-uri şi mă bucură interesul crescut al oamenilor pentru companie. Procesul de recrutare este unul detaliat,