Milka a realizat Raportul Milkaprivind Tandretea (Milka Tenderness Report), pentru a sustine campaniaintegrata de marketing „Indrazneste sa fii tandru”, lansata in Romania inaugust. Studiul arata ca cel putin 2 din 5 europeni considera ca sunt preastresati pentru a impartasi un moment de tandrete cu prietenii sau familia.
Raportul Milka privind Tandretea a fost comandat de Milka(Kraft Foods Europe) si implementat de Strategy One Research in februarie 2011,fiind primul studiu care evalueaza comportamentul de tandrete in 17 tarieuropene (inclusiv Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Franta, Germania, Ungaria,Italia, Lituania, Olanda, Polonia, Portugalia, Rusia, Spania, Turcia siUcraina).
43% dintre romani se considera prea stresati pentru a dadovada de tandrete fata de prieteni si familie. Procentul este mai ridicatcomparativ cu alte tari din Europa, unde media celor care invoca stresul dreptmotiv pentru a nu fi tandri este de 39%, potrivit rezultatelor studiului.
Galerie Foto
Maghiarii se considera cel mai tandru popor, 58% dinpopulatie crede ca se comporta tandru de mai multe ori pe parcursul unei zile.In Romania, unul din trei romani (32%) seconsidera a fi o persoana tandra, iar unul din cinci romani crede ca, de celemai multe ori, tandretea nu se potriveste si, de aceea, nu indrazneste sa omanifeste intre prieteni si in familie.
Studiul a fost realizat online, in februarie2011, pe 8.300 de respondenti, 500 din fiecare tara (250 din Lituania), cuvarsta cuprinsa intre 18 si 65 de ani, iar raportul barbati-femei a fost de50:50.
Filmul pentru spotul TV al noii campanii Milka, ce are sio componenta de panotaj stradal, a fost realizat in Noua Zeelanda.
Reprezentantii Milka au anuntat lansarea pe 15 septembriea site-ului www.orasultandretii.ro, o alta componenta a noii campanii.
I