MasterCard Europe continuă tradiţia campaniilor de toamnă pentru utilizarea cardurilor MasterCard® şi Maestro® în hipermarketuri
· În perioada 1 septembrie – 23 octombrie, timp de opt săptămâni, MasterCard Europe derulează o campanie de încurajare a plăţilor cu cardul în cele 4 lanţuri principale de hipermarketuri din România
· Valoarea totală a premiilor este de 634.752,64 lei
Bucureşti, 1 septembrie 2011 – Împreună cu hipermarketurile Carrefour, real,-, cora si Auchan, MasterCard Europe desfăşoară în perioada 1 septembrie – 23 octombrie campania „Păstrează loc în portofel pentru ceea ce contează cu adevărat”.
Promoţia se adresează tuturor posesorilor de carduri MasterCard sau Maestro, aceştia fiind încurajaţi să îşi utilizeze cardul pentru cumpărăturile săptămânale, în 42 de hipermarketuri din 13 mari oraşe: Bucureşti, Constanţa, Iaşi, Braşov, Cluj-Napoca, Piteşti, Ploieşti, Suceava, Târgu-Mureş, Timişoara, Baia-Mare, Drobeta şi Sibiu.
„Încă din 2001, MasterCard planifică şi implementează campanii de educare a posesorilor de carduri cu privire la beneficiile plăţilor electronice, dar şi de încurajare a acestora să-şi utilizeze cât mai des cardul la POS-urile comercianţilor”, spune Denisa Mateescu, General Manager pentru România şi Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.
„Din 2001 şi până în momentul de faţă, aceste campanii au reuşit să determine o creştere a numărului tranzacţiilor cu carduri la comercianţi şi să schimbe comportamentul românilor, care erau obişnuiţi cu noţiunea de cash. În plus, eforturile noastre au fost şi sunt susţinute de cele mai importante nume din retail-ul românesc şi dovedite de ultimele date BNR, care arată creşterea reţelei de acceptare - la sfârşitul trimestrului al doilea erau 113.100 de POS-uri în ţară”, a concluzionat Denisa Mateescu.
Mecanismul campaniei este unul simplu şi tra