Un tour-operator din Bucureşti este responsabil pentru una dintre cele mai serioase păcăleli de vacanţă din ultima perioadă. După ce au plătit sume uriaşe pentru vacanţe la hoteluri de cinci stele în Turcia, zeci de bucureşteni au aflat, cu o zi înainte de plecare, că deşi camerele lor sunt rezervate, acestea nu sunt plătite.
Zeci de turişti din Capitală au avut parte, miercuri după-amiaza, de o surpriză extrem de neplăcută. În timp ce-şi pregăteau bagajele pentru plajele de lux din Turcia, au fost anunţaţi, prin telefon, că vacanţele pentru care au plătit mii de euro au fost anulate.
„Trebuia să plecăm în 1 septembrie şi, în 31 august, ne-au sunat de la agenţie să ne spună că nu mai putem pleca. Am plătit 2.200 de euro pentru patru nopţi de cazare în Turcia şi am aflat acum că banii nici nu au ajuns la hotelul la care trebuia să stăm", a spus una dintre bucureştencele care aştepta miercuri seara în agenţia Apyas International să vadă dacă problema ei va fi rezolvată.
Alături, un alt cuplu încerca să rezolve o situaţie şi mai complicată. „Prietenii noştri au plătit 900 de euro pentru cazare în Turcia şi au plecat cu maşina. Azi au ajuns la recepţia hotelului şi li s-a spus că nu a fost plătită camera. Imaginaţi-vă în ce situaţie sunt!", au spus aceştia.
În acelaşi timp, la sediul agenţiei-mamă, Premium Holidays, manageriată de Suliman Selciuc, care este şi patronul Apyas International, un alt grup de bucureşteni aştepta explicaţii.
Ramadan-ul le-a stricat vacanţa!
Scandalul a durat câteva ore în ambele agenţii, de unde oamenii se temeau să plece de frică să nu se trezească fără vacanţă, fără bani şi fără cui să ceară socoteală. „Stăm aici până aflăm ce se întâmplă. Dacă plecăm, mâine agenţia o să fie închisă şi noi rămânem cu banii luaţi", a spus unul dintre bucureştenii nemulţumiţi. Reprezentanţii agenţiei au explicat situaţ