Produsele şcolare branduite se vând cel mai bine în această perioadă
Diverta: În doar 2 săptămâni vânzările au crescut cu 40%
Toamna a sosit, iar în timp ce copiii se mai pot bucura de 2 săptămâni de vacanţă, părinţii au intrat în febra cumpărăturilor de sezon. Caiete, cărţi, pixuri, creioane, ghiozdane, carioci, acuarele şi multe alte articole care să completeze echipamentul elevilor sunt produsele cu cea mai mare căutare în această perioadă. Vânzările sunt pe val, iar retailerii confirmă un volum sporit de vânzări pe acest segment de produse.
Reţeaua de magazine Diverta anunţă, faţă de anul trecut, un avans al vânzărilor de 40% în doar două săptămâni şi o estimare de creştere şi în următorul interval. "După primele două săptămâni de campanie pentru perioada back-to-school, rezultatele pe vânzări au arătat o creştere a vânzărilor cu 30 de procente, doar în magazine, pe care de altfel o estimam. De asemenea, vânzările pe segmentul online merg foarte bine. După 1 septembrie până pe 12 septembrie ne aşteptăm la creşteri cu 15%, faţă de anul trecut", au precizat, pentru Curierul Naţional, reprezentanţii Diverta.
Articolele cu licenţă se vând cel mai bine în Diverta
Potrivit reprezentanţilor retailerului, s-au vândut foarte bine ghiozdanele cu licenţă, complet echipate: Barbie şi Spider-man. "Mai mult chiar, au fost rupturi de stocuri. Cererea pentru articole sub licenţă este în creştere, fiind influenţată de personajele animate sau personaje din showbiz, promovate pe canalele TV specializate, care difuzează filme de animaţie sau seriale, în care aceste personaje joacă un rol central. Ca urmare a acestui lucru, producătorii de produse de papetărie continuă să inoveze şi să aducă produse şi modele noi", afirmă cei de la Diverta.
Potrivit unui comunicat remis anterior de reţeaua de magazine, membră a grupului RTC, perio