Cei care au conturi pe reţele de socializare online sau care obişnuiesc să acceseze portalul YouTube pot afla mult mai uşor noutăţile din activitatea poliţişţilor. Poliţia Română şi-a făcut cont pe Facebook, Twitter, dar şi pe YouTube, în scopul consolidării parteneriatului cu comunitatea şi a eficientizării dialogului cu cetăţenii, explică reprezentanţii instituţiei.
Poliţia Română caută prieteni pe Facebook
Pentru a “repara” imaginea instituţiei care a avut de suferit în urma unor proteste originale ale poliţiştilor şi a altor scandaluri în care oamenii legii au fost acuzaţi că nu şi-au făcut datoria cum trebuie, dar şi pentru a afla direct de la cetăţeni părerea acestora despre activitatea structurilor subordonate, Poliţia Română a făcut pasul spre reţelele de socializare. Inspectoratul General al Poliţiei Române şi-a creat conturi pe Facebook, Twitter şi YouTube, unde, în orice moment, pot fi vizualizate imagini şi informaţii din activitatea poliţiştilor.
Primul pas al I.G.P.R. către comunitatea internaută a fost făcut în 1 august, odată cu activarea conturilor pe reţelele new media Facebook şi Twitter. Identitatea Poliţiei Române pe Facebook este Inspectoratul General al Poliţiei Române, iar pe Twitter, I_G_P_R.
Potrivit reprezentanţilor I.G.P.R., pe aceste pagini online vor fi postate informaţii de presă către mass-media, jurnalişti, precum şi pentru publicul larg din ţară şi străinătate, referitoare la promovarea unor activităţi sau rezultate ale structurilor instituţiei.
Totodată, vor fi operaţionalizate conturi pe Flickr, unde vor fi postate fotografii de la activităţile organizate de Poliţia Română, iar pe site-ul de video sharing Youtube vor putea fi vizualizate imagini de la diferite acţiuni. “Demersul se circumscrie dezideratului Poliţiei Române de consolidare a parteneriatului cu comunitatea, ce