BrandRO organizează în data de 8 septembrie, la Hotel Howard Johnson din Bucureşti, o conferinţă de presă în cadrul căreia va prezenta pentru al doilea an consecutiv cele mai puternice 50 de branduri româneşti. În cadrul evenimentului va avea loc şi lansarea cărţii "50 cele mai puternice branduri româneşti".
Cartea porneşte de la un studiu de piaţă dedicat ce identifică şi analizează cele mai puternice branduri româneşti ale căror poveşti de succes pot reprezenta o sursă de inspiraţie pentru crearea de modele autentic româneşti cu care să ne mândrim şi despre care să vorbim cu încredere şi bucurie.
Despre studiu
Studiul celor mai puternice branduri din România care stă la baza cărţii este realizat de revista Biz în colaborare cu Unlock Market Research. Scopul său este acela de a identifica şi ierarhiza cele mai puternice 50 de mărci româneşti nu din perspectivă financiară, corporatistă, ci din perspectivă investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori. Rezultatele studiului vor fi prezentate în cadrul conferinţei BrandRo.
BrandRO organizează în data de 8 septembrie, la Hotel Howard Johnson din Bucureşti, o conferinţă de presă în cadrul căreia va prezenta pentru al doilea an consecutiv cele mai puternice 50 de branduri româneşti. În cadrul evenimentului va avea loc şi lansarea cărţii "50 cele mai puternice branduri româneşti".
Cartea porneşte de la un studiu de piaţă dedicat ce identifică şi analizează cele mai puternice branduri româneşti ale căror poveşti de succes pot reprezenta o sursă de inspiraţie pentru crearea de modele autentic româneşti cu care să ne mândrim şi despre care să vorbim cu încredere şi bucurie.
Despre studiu
Studiul celor mai puternice branduri din România care stă la baza cărţii este realizat de revista Biz în colaborare cu Unlock M