Nissan Juke, primul crossover de talie mica, pare masina perfecta pentru oras, avand un consum urban sub 7 litri in cazul motorului diesel, aproape 4 metri lungime si o garda la sol de 18 cm care ne permite sa parcam pe trotuare, dar si sa mergem pe drumuri neasfaltate.
Daca la Juke 4x4 benzina 190 CP am apreciat stabilitatea si puterea, mai putin consumul de carburant de 10-12 litri in oras, modelul cu tractiune fata si motor de 1,5 litri diesel 110 CP si-a luat revansa si a avut un consum urban de 6,5 litri.
Pentru Juke putem alege dintre trei variante de motorizare, doua pe benzina (1,6 litri 117 CP si 190 CP) si una diesel (1,5 litri 110 CP).
Modelul de test a fost cu propulsorul de 1,5 litri diesel 110 CP si transmisie manuala in 6 trepte, echiparea Acenta. Pretul acestuia este de 19.300 euro cu TVA.
In echiparea Acenta, Juke ne ofera geamuri laterale spate si luneta fumurii, geamuri si oglinzi electrice, scaun sofer reglabil pe inaltime, computer de bord, comenzi audio pe volan, volan imbracat in piele, ABS+EBD+asistenta la franare, ESP, aer conditionat automat, cruise control, radioCD MP3 cu 4 boxe si port USB, Nissan Dynamic Control System (sistem central de comanda a functiilor vehiculului si a modului de afisare a informatiilor).
Cu cinci pasageri, Juke are un portbagaj de 251 litri, insa cu bancheta pliata 60/40 capacitatea creste la 830 de litri pentru versiunile 2wd (tractiune fata).
Juke are numeroase spatii de depozitare, unul fiind destinat iPhone-ului, buzunare pe usi si suporturi pentru pahare.
Atmosfera interiorului este incalzita de consola centrala rosie si de panourile usilor finisate cu acelasi tip de tapiserie ca a scaunelor, ornata cu fasii rosii. Designul cabinei este dominat de consola centrala, asemanatoare unui rezervor de motocicleta.
Juke este primul autoturism care foloseste aceleas