Mihai Marinescu (22 de ani) a spart gheaţa podiumurilor în acest sezon al Formulei 2. Pilotul braşovean a bifat cel mai valoros rezultat al motorsportului românesc pe patru roţi, după ce a terminat pe locul trei cele două curse, din weekend-ul trecut, de pe circuitul Red Bull Ring din Austria. Privind cu emoţie spre etapa de la Monza (1-2 octombrie), unde prezenţa pilotului este pusă sub semnul întrebării din cauza lipsei bugetului, Mihai Marinescu a oferit un cadou fanilor săi.
Acesta le prezintă volanul monopostului pe care îl pilotează, "creierul" celor mai importante comenzi. Se ştie că, la fel ca în Formula 1, volanul unui monopost de Formula 2 este extrem de complicat, plin de butoane, cu tot felul de comenzi şi reglaje. În Formula 2, volanele nu sunt personalizate, adică dispunerea butoanelor nu ţine cont de preferinţele pilotului (fiecare driver are propriul mod de a-şi distribui atenţia), aşa cum se întâmplă, de exemplu, în Formula 1. Fiind un campionat în care se caută talente, în Formula 2 e important ca bugetul să nu fie foarte mare. Costul estimativ al unui volan de pe o maşină din Formula 2 este de 5.000 de euro. Este proiectat de Williams F1 special pentru monoposturile de Formula 2.
Cu 15 minute înainte de startul cursei, piloţii pleacă din boxă, fac turul de formare, iar cu trei minute înainte de startul cursei, personalul tehnic se retrage. Fetele frumoase nu lipsesc nici din Formula 2
Pilotul braşovean Mihai Marinescu primeşte ultimele indicaţii, înainte de ieşirea de la boxe, de la mecanicul lui, Darren
Înainte de turul de încălzire, mecanicii echipei pentru care concurează românul se uită la motor pentru a se asigura că totul este ok şi că acesta nu se supraîncălzeşte
La Red Bull Ring, Marinescu a fost susţinut de pilotul de raliuri Alexandru Piţigoi, cel care, prin firma Col