Primul-ministru al Marii Britanii, David Cameron, a condus autoturismul Mini cu numărul două milioane fabricat la uzina din Oxford a producătorului britanic deținut de BMW. O inițiativă care a ”mers” mai bine decât cea ”reușită”, cu câteva luni în urmă, de omologul său rus, Vladimir Putin, cu prilejul prezentării noului autoturism Granta, primul model Dacia adoptat de Lada. Sursa: MINI
Ideea BMW de a reinventa Mini ca marcă premium a dat roade. Multe.
Mini tocmai a anunțat producerea autoturismului cu numărul două milioane la uzina sa din Oxford, după intrarea în portofoliul grupul auto german BMW.
Evenimentul din această săptămână a fost marcat ”cum se cuvine”, prin prezența primului-ministru britanic David Cameron. Care, desigur, a avut parte de o plăcută ”surpriză” din partea gazdelor.
Responsabilii Mini l-au invitat pe premier să scoată Mini-ul aniversar de pe linia de producție – o oportunitate de care politicianul brtianic a profitat fără să ezite, mai ales că era rost și de ceva poze.
Spre norocul său, Cameron n-a fost pus într-o situație similară celei trăite, cu câteva luni în urmă, de omologul rus, Vladimir Putin.
Potrivit relatărilor de la fața locului, șeful guvernului de la Moscova, invitat la prezentarea noului model Lada Granta (o Dacia Logan cu altă siglă), a avut nevoie de șase încercări, ca să pornească berlina low-cost!
Cu 216.302 unități livrate anul trecut, Mini a fost al treilea producător de maşini din Marea Britanie, cu o cotă de 17% din totalul autoturismelor asamblate în Insulă.
Gama Mini – cea relansată în 2001 - numără, în prezent, cinci modele: Hatchback, Cabriolet, Clubman, Countryman şi Coupé. Al șaselea, Roadster, va îmbogăți portofoliul Mini, la finele acestui an.