Producătorul auto japonez a optimizat modelul hibrid Insight. Versiunea care va fi prezentată la Salonul auto de la Frankfurt de luna aceasta reușește, în sfârșit, să arate ca o mașină eco. Concurentul celebrului Toyota Prius coboară, în premieră, sub bariera de 100 de grame de dioxid de carbon pe kilometru. Sursa: HONDA
Honda relansează, la Salonul auto de la Frankfurt, autoturismul hibrid Insight.
De data aceasta, cu mai multă grijă pentru imaginea acestui model.
Versiunea ajustată estetic și optimizată tehnic a vehiculului japonez dotat cu două motoare (unul pe benzină, altul electric) va emite, în sfârșit, mai puțin de 100 de grame de dioxid de carbon la fiecare kilometru parcurs.
Cifra oficială exactă: 96 g/km.
Versiunea comercializată până în prezent făcea o propagandă destul de neconvingătoare trendului eco, din cauza nivelului de emisii: 105 grame CO2/km – evident mai mare decât cel oferit de rivalul Toyota Prius (92 g CO2/km).
Chiar mai rușinos, hibridul Honda Insight emana în atmosferă mai mult dixid de carbon decât destule autoturisme ”normale”, echipate exclusiv cu motoare termice.
În comunicatul dat publicității astăzi, Honda trâmbițează inclusiv reducerea consumului de combustibil pentru noul Insight, fără a oferi și o cifră care să susțină această pretenție.
Modificările tehnice, care au vizat inclusiv trenul de rulare, au avut ca țintă adiacentă îmbunătățirea confortului și a stabilității modelului Insight.
În fine, așa cum se poate observa în imaginea alăturată, difuzată astăzi, Honda a retușat designul exterior, mai cu seamă la nivelul grilei frontale.
Ceea ce nu prea se vede în fotografie, dar este menționat de producător: spoilerul spate este acum mai subţire, iar vizibilitatea spre spate – îmbunătățită.
Honda va oferi și re