Conferinţa Madonnei de ieri dimineaţă a fost cel mai glam moment al Mostrei de pînă acum. Dacă nimeni n-are nici un cuvinţel bun despre filmul în sine, W.E., în schimb hoarde de jurnalişti s-au îngrămădit să stea în aceeaşi încăpere cu Madonna – fenomenul global. La final şi-au făcut poze prin preajma ei, ca să se vadă că au fost şi ei şi ea acolo. Superstarul a apărut într-o rochiţă neagră cu broderii, a butterfly dress, o ţinută nu departe de cea a lui Wallis Simpson, cu care, de alfel, ea se şi identifică în momentul ăsta al vieţii. În poza care a făcut înconjurul lumii, Madonna diva trimite un baccio a tutti. Ochii, buzele, pielea şi părul îi arată impecabil, dar păcat că nu s-a inventat botoxarea pentru mîini. „Ai renunţa la un tron pentru o femeie sau pentru un bărbat?” au întrebat-o jurnaliştii, iar diva, pe fază, a dat un răspuns care a făcut deliciul conferinţei: „Da, şi pentru unul, şi pentru amîndoi, chiar şi pentru toţi trei.” Dar Madonna se vrea luată în serios în cinema. Deşi a recunoscut cu candoare că filmul a fost pentru ea un proiect mare şi greu, e clar că încearcă să-şi construiască un pedigree cinematografic, revendicîndu-se de la influenţe ilustre, cum ar fi muzica lui Wong Kar Wai din In the Mood for Love. Show-ul Madonna de la Lido s-a încheiat cu o bombă aruncată nonşalant peste Bienală: visul ei e să facă un remake după La Dolce Vita. Pe seară, venirea ei a testat calitatea izolării fonice a cinematografelor de la Casino, cînd sonorul filmelor a fost biruit de ţipetele isterice din jurul covorului roşu. Madonna furtunoasa a reuşit să deranjeze cam toate vizionările la alte filme decît W.E.
Astăzi e ziua lui David Cronenberg şi a lui Viggo, care, se pare, e un star cît se poate de suav şi de la locul lui. Devenit de la A History of Violence actorul fetiş al lui Cronenberg, a primit în A Dangerous Method nici mai mult nici mai