Kate Winslet a rămas la Lido încă două zile pentru Mildred Pierce, pentru care evenimentul a avut loc ieri, şi pentru premiera de la Contagion de astă-seară. La Mildred şi-a însuşit criticile de ieri legate de ţinută şi i-a dat pe toţi pe spate venind în celebra ei rochie semnată de Stella McCartney, cu faţa roz-trandafirie şi spatele negru. Şi, un detaliu crucial, cu zona uşor mai deschisă la culoare care îi desena bustul. Nici o femeie n-a reuşit să zică vreodată mai elegant „uită-te la sînii mei”. A fost ieri practic un face-off cu Keira Knightley - cele două actriţe au păşit la intervale apropiate pe covor, avînd în vedere premiera lui A Dangerous Method. Asociere din care Keira cea-fără-curbe n-avea din start cum să cîştige.
Kate e tot o mamă şi în miniseria lui Todd Haynes, despre care Peter Travers de la Rolling Stone se întreba: ce se poate spune despre o miniserie HBO, adaptare după romanul esenţial al lui James M. Cain din 1941, care urmăreşte destinul unei femei independente din Los Angeles în timpul Marii Depresii? „Let’s try ‘perfection’”, propune el. Regizorul lui Far from Heaven l-a gîndit ca un film de cinema care se poate vedea foarte bine şi la tv, şi nu invers, un pont care trebuie reţinut dacă se iveşte vreodată ocazia, chiar dacă premiera de la Veneţia e urmată imediat, pe 5 septembrie de cea pe HBO în România.
Presa de azi le-a cam crucificat pe Keira şi pe Monica Bellucci. Alaltăieri s-a fluierat la Un été brûlant al lui Philippe Garrel, deşi Bellucci apare, se pare, goală într-o scenă subtanţială, iar despre Keira o jurnalistă italiană a spus că atîta s-a zvîrcolit şi s-a strîmbat în scena care deschide A Dangerous Method, încît părea o aspirantă vampiră. Bellucci, pe care am văzut-o ieri într-o străfulgerare cînd intra la Casino – o siluetă perfectă şi un păr pentru care ai fi vrut să ai o mînă extensibilă de 10 metri ca