Ziarul „Adevărul“ a vândut la tarabă, în perioada aprilie-iunie a acestui an, cu 11.487 de exemplare mai mult decât „Jurnalul Naţional“, cu 21.266 decât EVZ şi cu 27.035 decât România liberă. Biroul Român de Audit al Tirajelor a publicat cifrele de vânzări aferente perioadei aprilie-iunie 2011.
Criza care a cuprins presa scrisă în ultimii ani a mai lăsat în România doar patru publicaţii quality: „Adevărul", „Jurnalul Naţional", „România liberă" şi „Evenimentul zilei". Asta după ce, în martie anul trecut, ziarul „Gândul" a fost închis de Mediafax Group, devenind o publicaţie exclusiv online. Conform datelor publicate de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT), „România liberă" a vândut, în medie, în intervalul aprilie-iunie 2011, 40.817 exemplare pe ediţie, în contextul în care a consemnat la misteriosul capitol „vânzări în bloc" (vânzări angro către anumiţi clienţi) un număr de 7.347 de exemplare. La această secţiune celelalte ziare au avut vânzări zero.
„Click!", cel mai vândut ziar din România
„Adevărul" a vândut, în total (la tarabă plus abonamente), în perioada aprilie-iunie 2011, 40.555 de exemplare, în medie pe apariţie. Cotidianul editat de trustul Adevărul Holding a înregistrat cele mai bune vânzări „la bucată", fiind liderul detaşat la capitolul vânzări la chioşcurile de ziare, cu o medie de 31.694 de exemplare. „Jurnalul Naţional" a avut o scădere semnificativă la capitolul vânzări, plasându-se acum pe locul al treilea, în topul ziarelor de calitate. Dacă în aprilie publicaţia avea vânzări, în medie de 32.684 exemplare, acestea au căzut, în iunie, la 27.133 de copii.
„Evenimentul zilei" este pe locul al patrulea în vânzări, cu o medie, în perioada aprilie-iunie 2011, de 15.852 de exemplare. Cotidianul, care odinioară avea vânzări-record, a ajuns acum la cele mai mici cifre din istoria sa pe BRAT, adică din 1998 până