„Zmeul mioritic”, „zmăul cu familie matriarhală”, „zmeul la cratiţă”, „prinţese cu tarif”, „cod antizombi”. Nu sunt extrase dintr-un film de groază prost, ci sintagme descoperite într-un „caiet pentru vacanţa de vară” destinat copiilor de clasa a VI-a.
Copiii află astfel că „zmeul mioritic şi zmăul au familii matriarhale, de unde popularitatea printre ei a doctrinei masculine, care reclamă dreptul zmeilor să stea şi ei acasă, la cratiţă”.
Viitorii liceeni şi, de ce nu, absolvenţi de bacalaureat, mai descoperă şi preferinţele sexuale ale zmeilor, din acelaşi caiet de vacanţă.
„În sezonul reproductiv, zmeul se asociază cu alţi zmei pentru a răpi şi duce în văzduh o domniţă. Pentru câteva săptămâni, în jurul colibei acesteia are loc o intensă viaţă socială. Apoi domniţa e lăsată în plata Domnului (tariful pe care unele prinţese îl percep în asemenea împrejurări)."
În acest context, mai există oare vreo dilemă în jurul rezultatelor dezastruoase de la Bacalaureat?
Capturile foto au fost trimise de un cititor al www.antena3.ro pe adresa de e-mail a redactiei, site@antena3.ro.
„Zmeul mioritic”, „zmăul cu familie matriarhală”, „zmeul la cratiţă”, „prinţese cu tarif”, „cod antizombi”. Nu sunt extrase dintr-un film de groază prost, ci sintagme descoperite într-un „caiet pentru vacanţa de vară” destinat copiilor de clasa a VI-a.
Copiii află astfel că „zmeul mioritic şi zmăul au familii matriarhale, de unde popularitatea printre ei a doctrinei masculine, care reclamă dreptul zmeilor să stea şi ei acasă, la cratiţă”.
Viitorii liceeni şi, de ce nu, absolvenţi de bacalaureat, mai descoperă şi preferinţele sexuale ale zmeilor, din acelaşi caiet de vacanţă.
„În sezonul reproductiv, zmeul se asociază cu alţi zmei pentru a răpi şi