Premium Communication a anunţat că lansează o divizie specializată pe comunicare corporativă şi financiară
Reprezentanţii agenţiei spun că acum piaţa este pregătită pentru asta
Agenţia de relaţii publice Premium Communication lansează o divizie specializată pe comunicare financiară, investor relations şi comunicare corporate, potrivit unul anunţ al companiei.
Noua structură valorifică experienţa de 10 ani a agenţiei în domenii de business complexe - industrial, financiar-bancar - pe servicii de comunicare cu valoare adăugată mare şi răspunde evoluţiei pieţei locale de relaţii publice din ultimii ani.
"Specializarea a fost punctul de pornire pentru piaţa de relaţii publice din România - acum 15 ani - PR-ul era asigurat ca serviciu adiacent de marile agenţii de publicitate. Ea continuă să fie o cale sănătoasă de creştere profesională şi de diferenţiere, pe o piaţă în care, de ceva vreme, diferenţierea este focalizată mai mult pe "eu dau mai ieftin", a declarat, pentru Curierul Naţional, Sorana Savu, Senior Partner, al Premium Communication.
Toţi membrii noii divizii au obţinut certificări pentru specializarea investor relations în Marea Britanie şi au experienţă extinsă în comunicarea corporate şi financiară, dobândită pe conturi precum ArcelorMittal, Vimetco Alro, Continental Tires, MasterCard etc.
Dezvoltarea vine din specializare
"Dezvoltarea pieţei de relaţii publice pe segmentele de servicii cu valoare adăugată mare vine din specializare", spune Andrei Savu, Senior Partner, Premium Communication. El a mai explicat că agenţia pe care o conduce a mizat de la început pe specializare. "Noi am mizat pe specializare de la bun început şi constatăm acum că şi piaţa este pregătită pentru asta. Comunicarea pe zona corporate & financial este mult mai complexă decât comunicarea de marketing, de exemplu, şi reclamă com