Producătorul american de brânzeturi Tillamook a găsit o modalitate originală de a se promova pe Facebook, scrie marketingportal.ro.
Astfel, cu ajutorul unei aplicaţii, oricine îşi poate "prăji" chipul pe un sendviş cu caşcaval.
Aplicaţia este foarte uşor de folosit: se alege o fotografie, fie din calculator, fie din albumele de Facebook, se ajustează dimensiunile imaginii, după care totul intră la "prăjit".
În doar câteva secunde, sendvişul este gata, fiind servit pe o farfurie, alături de mesajul "Yum!".
Un utilizator mai original a ales să-l "prăjească" pe Muammar Gaddafi, aşa cum se poate observa în imaginea de mai sus.
Producătorul american de brânzeturi Tillamook a găsit o modalitate originală de a se promova pe Facebook, scrie marketingportal.ro.
Astfel, cu ajutorul unei aplicaţii, oricine îşi poate "prăji" chipul pe un sendviş cu caşcaval.
Aplicaţia este foarte uşor de folosit: se alege o fotografie, fie din calculator, fie din albumele de Facebook, se ajustează dimensiunile imaginii, după care totul intră la "prăjit".
În doar câteva secunde, sendvişul este gata, fiind servit pe o farfurie, alături de mesajul "Yum!".
Un utilizator mai original a ales să-l "prăjească" pe Muammar Gaddafi, aşa cum se poate observa în imaginea de mai sus.