Tronsonul Medgidia – Constanţa are 30 de kilometri. Lucrările au început în iunie 2009 şi ar fi trebuit finalizate în acest an. Valoarea contractului este de 168 de milioane de euro, constructorul fiind Astaldi – Max Bogl.
În 29 iulie a fost deschisă o cale de circulaţie între DN3 (Murfatlar) şi centura Constanţei. Pe 30 septembrie va fi dată circulaţiei cea dea- doua cale de circulaţie. Finalizarea completă a celor 30 de kilometri fiind estimată pentru luna iunie a anului 2012.
Stadiul fizic al lucrării este de 57 %, plăţile efectuate până în acest moment de către CNADNR fiind de 338 de milioane de lei fără TVA. Exproprierile s-au realizat în proporţie de 92%. Tronsonul Medgidia – constanţa ar fi trebuit finalizat în vara acestui an. Sit-urile arheologige identificate pe traseu dar şi exproprierile au făcut ca cei 30 de kilometri să nu fie gata în întregime în acest an.
Centura Constanţei are 21 de kilometri. Lucrările au început în 2008 şi ar fi trebuit finalizate la sfârşitul acestui an. Valoarea contractului este de 119 milioane de euro, constructorul fiind FCC Construccion & Astaldi S.p.A JV. În acest moment se circulă pe 7,7 kilometri, între DN39 şi nod rutier A2. Stadiul fizic al lucrărilor este de 59 %, finalizarea integrală a centurii Constanţei fiind prevăzută pentru anul 2012.
Tronsonul Medgidia – Constanţa are 30 de kilometri. Lucrările au început în iunie 2009 şi ar fi trebuit finalizate în acest an. Valoarea contractului este de 168 de milioane de euro, constructorul fiind Astaldi – Max Bogl.
În 29 iulie a fost deschisă o cale de circulaţie între DN3 (Murfatlar) şi centura Constanţei. Pe 30 septembrie va fi dată circulaţiei cea dea- doua cale de circulaţie. Finalizarea completă a celor 30 de kilometri fiind estimată pentru luna iunie a anului 2012.
Stadiul fizic al lucrării este de 57 %,