BMW aduce din septembrie pachetul M pe Seria 7 ActiveHybrid si Seria 5 GranTurismo, doua versiuni EfficientDynamics Edition pentru X1 si Seria 5, echipamente BMW Individual pentru un numar extins de modele si 7 noi motorizari.
Pachetul M vine cu elemente de decor pentru interior si exterior, pachetul aerodinamic M, jante speciale M si suspensie M Sport.
Anul 2011 marcheaza debutul unei game extinse de motorizari BMW. Primul motor pe benzina cu patru cilindri si tehnologie TwinPower Turbo a debutat in primavara acestui an pe BMW X1 xDrive28i. BMW revine la motoarele pe benzina de patru cilindri turbo dupa mai bine de 40 de ani, dupa ce in anii ‘70 BMW prezenta legendarul 2002 Turbo.
In total, incluzand si cele doua motorizari de 1,6 litri benzina care debuteaza pe Seria 1, din luna septembrie vor fi introduse nu mai putin de 7 motorizari noi pe un spectru larg de modele, de la BMW Z4, pana la BMW Seria 5, de la BMW X1, pana la BMW Seria 6.
De la 1 septembrie, noul motor de 2 litri 245 CP va fi disponibil pe toate modelele BMW Seria 5 si pe BMW Z4 sDrive28i.
Tot de la aceeasi data isi face debutul si versiunea de patru cilindri, 2 litri benzina TwinPower Turbo care dezvolta 184 CP intre 5000 si 6250 rpm si un cuplu maxim de 270 Nm intre 1250 si 4500 rpm si intra in echiparea modelelor BMW Seria 5 520i (Sedan, Touring si Gran Turismo), BMW X1 sDrive20i, xDrive20i si BMW X3 xDrive20i.
Si gama de propulsoare diesel a fost imbunatatita. Pentru luna septembrie se lanseaza noul 525d Sedan si Touring. Propulsorul de 2,0 litri, cu carter integral din aluminiu, dispune de supraalimentare Variable Twin Turbo in doua faze si de injectie directa common-rail cu injectoare piezoelectrice. Noul motor are masa redusa si, datorita tehnologiei VNT a turbocompresorului mic, o reactie instantanee. Turbocompresorul mic intra in functiune la