Când vine vorba de gusturi, românii cer tot mai mult reţete autohtone, vechi de sute de ani. Cu toate acestea produsele tradiționale nu sunt o piață pentru toată lumea.
Sorin Minea, patronul grupului de firme Angst, face parte din categoria antreprenorilor locali care vor să monetizeze preocuparea tot mai evidentă a românilor pentru ceea ce mănâncă. A mânca produse tradiționale este o tendință tot mai evidentă, în condițiile în care consumatorii au devenit tot mai interesaţi de calitatea mărfurilor şi mai puţin de cantitate.
Sunt gata să dea un ban în plus, dar chiar să merite. Aşa se face că în ultima vreme au ajuns la mare preţ reţetele vechi, autentice, unele chiar de sute de ani, cărora producătorii încearcă să le dea o nouă viaţă.
În cazul lui Minea, de exemplu, este vorba de lansarea unei serii de produse realizate după reţete vechi (cu extracte din plante), care conţin mai multă carne, de unde şi costuri mai ridicate. Investitorul are şi un avantaj: dispune de reţeaua proprie de magazine unde îşi poate promova produsele. Nu doar ale lui, ci şi ale altora, pentru că Minea are în magazine şi o gamă de brânzeturi (brânză de burduf).
Află de pe forbes.ro cât ce antreprenori mizează pe "rețetele de altădată"