Pentru Frankfurt, Citroën a pregătit un concept surpriză, inspirat de la un model apărut prin anul 1948 şi scos din producţie pe la începutul anilor 1980. Probabil, aşa spun francezii că istoria se repetă.
Citroën Tubik încearcă să înfăţişeze pe de-o parte un automobil comercial de tip dubă, realizat pentru transportul de pasageri, care măsoară 4,8 metri în lungime, 2,08 în lăţime şi 2,05 în înălţime. Pe de altă parte, duba asta ar trebui să ofere confortul unei limuzine pentru nouă pasageri, care vor putea ocupa scaunele potrivite pentru a fi aranjate după bunul plac al fiecăruia dintre pasageri.
Momentan, nu se cunosc detaliile tehnice ale acestui concept, cu excepţia faptului că propulsia va fi asigurată de un motor care va utiliza tehnologia Hybrid 4, ca şi proaspătul Citroën DS5.
Mai multe poze pe TopGear.ro.
Pentru Frankfurt, Citroën a pregătit un concept surpriză, inspirat de la un model apărut prin anul 1948 şi scos din producţie pe la începutul anilor 1980. Probabil, aşa spun francezii că istoria se repetă.
Citroën Tubik încearcă să înfăţişeze pe de-o parte un automobil comercial de tip dubă, realizat pentru transportul de pasageri, care măsoară 4,8 metri în lungime, 2,08 în lăţime şi 2,05 în înălţime. Pe de altă parte, duba asta ar trebui să ofere confortul unei limuzine pentru nouă pasageri, care vor putea ocupa scaunele potrivite pentru a fi aranjate după bunul plac al fiecăruia dintre pasageri.
Momentan, nu se cunosc detaliile tehnice ale acestui concept, cu excepţia faptului că propulsia va fi asigurată de un motor care va utiliza tehnologia Hybrid 4, ca şi proaspătul Citroën DS5.
Mai multe poze pe TopGear.ro.