Firma Danco Pro, partenerul FRF la capitolul bilete, mai avea luni dimineaţă 5.000 de bilete pentru meciul cu Franţa. Ei au anunţat că în continuare se pot achiziţiona tichete prin internet, urmând însă ca fiecare cumpărător să-şi ridice apoi biletul de la sediul firmei. În câteva ore s-au format cozi interminabile care au paralizat accesul în cadrul firmei. Oficialii de la Danco Pro au sistat vânzarea deşi mai aveau cam 2.000 de bilete.
Pentru prima dată în istoria fotbalului românesc, biletele pentru un meci de fotbal s-au vândut în totalitate prin intermediul internetului. Totul a pornit de la amicalul cu Argentina, care ar fi trebuit să fie meciul de debvut pentru „Arena Naţională“. Considerat un meci de gală, desfăşurat pe un stadion de cinci stele, oficialii FRF au decis să adopte o metodă din străinătate pentru vânzarea biltelor de acces, adică comercializarea lor prin intermediul internetului. Prin intermediul a mai multor site-uri specilizate în vânzare oricăror tipuri de bilete on-line, FRF a scos la vânzare 45.000 de tichete. Cum amicalul de lux cu Argentina picat, biletele au fost reportate pentru meciul cu Franţa.
Ca de fiecare dată, au fost şi destui fani ai echipei naţionale care s-au decis pe ultima sută să-şi cumpere un bilet pentru meciul de diseară. Partnereul FRF în acest caz, Danco Pro, a decis să mai vândă şi ultimele 5.000 de bilete care mai erau luni dimineaţă prin intermediul unui singur site, urâmd ca mai apoi fiacre cumpărător în parte să se prezinte la sediul firmei pentru a-şi ridica tichetul. În numai câteva ore sediul firmei a fost luat cu aslat, creându-se cozi imense. Realizând că sunt puşi în faţa unui fap nemaiîntâlnit, fără priceperea cuvenită şi fără experienţă, şefii de la Danco au ales măsura cea mai simplă. Au sistat vânzarea, deşi mai aveau bilete pe stoc.! „Este tipic românesc ce s-a întâmplat. A fost o greşeală di