Este unul dintre cele mai recunoscute produse romanesti, care a reusit recent sa vanda productia pe un an intr-o singura luna, dar care inca nu sta financiar "pe roze". DailyBusiness.ro va arata "laboratorul" in care se produce cel mai "dulce" brand romanesc.
“Anultrecut am creat o reteta unica in lume si vom demonstra acest lucru, dulceatafara zahar adaugat, din fructe fierte in suc de mar. Toata lumea spune 'cesimplu!'. Da, dar lucrurile simple de fapt sunt cele care au succes”, a spusBibiana Stanciulov, actionar unic si director general Sonimpex, cu ocazia implinirii a 10 ani de cand compania a preluat fabrica de la Topoloveni.
“Cufinantele stam de la minus in jos, dar numele este mai important decat orice. Din punctul meu de vedere,trebuie sa va sfatuiti dusmanii sa acceseze fonduri europene. Eu am facutaceasta greseala: 65% din bani, care teoretic ar trebui sa fie nerambursabili,vin pe datorie”, a mai spus aceasta.
Galerie Foto
FinantarileSonimpex vin doar din creditele de la banci.
"Faptulca am pus magiunul pe rafturile magazinelor demonstreaza inteligenta romanilor.Am reusit sa intram in toatehipermarketurile. Se stie ca in Europa, producatorii traditionali nu sunt delocincurajati si sustinuti",a spus directorul Sonimpex. Contractul cu Carrefour nu este unul exclusivist,cum s-a vehiculat, insa retailerul francez a fost singurul care s-a aratat interesat sa vandatoata gama de produsele Sonimpex, nu numai magiunul, desi acesta reprezinta 98%din vanzari, a precizat Stanciulov.
Momentan,Sonimpex nu exporta cu noul brand, dar s-au trimis cereri in multe tari.Colaborarile actuale sunt limitate, marca Topoloveni se vinde doar prinintermediul unui magazin online din Germania si al unuia din Franta.
Diana Stanciulov,fiica Bibianei Stanciulov si jurist in cadrul Sonimpex, a declarat c