Televiziunea Romana programeaza cresterea gradului de incredere, printr-un plan ale caror costuri sunt tinute la secret. Utilizata in scopuri politice timp de 20 de ani, cu o pierdere care se adanceste an de an si cu un buget de la stat cat toate incasarile presei private la un loc, institutia vrea sa-si recastige increderea pierduta a telespectatorilor.
Derulat in parteneriat cu Centrul pentru Jurnalism Independent, reprezentantii CJI au ales sa faca publica suma contractului, "care nu depaseste 15.000 de euro".
Cristina Lupu, managerul de proiect, a declarat pentru DailyBusiness.ro ca sondajele arata ca, spre deosebire de alte institutii de media, Televiziunea Romana nu se bucura de un grad mare de incredere.
Cauza o reprezinta "istoria utilizarii politice a TVR din ultimii 20 de ani, care a decredibilizat institutia", dupa cum a explicat reprezentanta CJI. Aceasta a adaugat ca acest model a facut sa scada increderea publicului in posturile de televiziune ale statului.
Deocamdata, suma investita in program este tinuta la secret.
In acest moment, orice suma am avansa, ar fi incorecta. Proiectul se va desfasura pe parcursul a noua luni, putand continua inca un an. Fiecare etapa va fi bugetata pe parcursLaurentia Axente, departament comunicare TVR
Pe de alta parte, Cristina Lupu de la CJI ne-a spus initial ca nu poate face publica suma pentru ca "contractul cu TVR este confidential".
Ulterior, reprezentantii CJI au spus ca valoarea contractului este de "sub pargul maxim admis in cazul achizitiilor directe", respectiv 15.000 de euro.
Cristina Lupu a spus ca motivul pentru care TVR nu a vrut sa faca public contractul este unul de ordin economic, iar dezvaluirea valorii acestuia ar putea afecta contractele viitoare, pe care le va incheia cu alti parteneri.
C