Grupul francez Leroy Merlin, cu afaceri de peste nouă miliarde de euro la nivel mondial din vânzarea articolelor de bricolaj, a recrutat primii 250 de angajaţi pentru intrarea pe piaţa locală printr-un magazin de 17.000 de metri pătraţi pe Şoseaua Chitilei din Bucureşti, care va fi deschis pe 15 septembrie.
Echipa de management este formată din opt francezi şi doi români - Cristi Petrescu (business development manager) şi Adina Burchioiu (director de HR) -, în timp ce 180 din cei 250 de angajaţi vor lucra la magazinul din Chitila, din cadrul proiectului Colosseum.
Francezii vin pe o piaţă aglomerată, cu şase reţele puternice într-un oraş în care există deja 17 magazine mari de bricolaj. Ce aşteptări şi avantaje au francezii?
"Consider că în cinci ani piaţa de bricolaj se va restructura. Pentru noi este prima dată când intrăm într-o piaţă atât de aglomerată", a declarat pentru ZF Philippe Hauville, directorul general al Leroy Merlin România.
"Avem competitori buni, care cunosc această meserie, dar posibilitatea ca unele magazine să fie închise consider că este mare. Avantajul nostru este că venim după criză şi suntem mai adaptaţi la realităţile actuale", a spus managerul reţelei de bricolaj.
Grupul francez Leroy Merlin, cu afaceri de peste nouă miliarde de euro la nivel mondial din vânzarea articolelor de bricolaj, a recrutat primii 250 de angajaţi pentru intrarea pe piaţa locală printr-un magazin de 17.000 de metri pătraţi pe Şoseaua Chitilei din Bucureşti, care va fi deschis pe 15 septembrie.
Echipa de management este formată din opt francezi şi doi români - Cristi Petrescu (business development manager) şi Adina Burchioiu (director de HR) -, în timp ce 180 din cei 250 de angajaţi vor lucra la magazinul din Chitila, din cadrul proiectului Colosseum.
Francezii vin pe o