Un tip intra intr-un bar cu un prototip de iPhone si il uita acolo. Cei care il gasesc il vand unui site de IT cunoscut, pe bani grei. Nu e un banc, este un eveniment care s-a intamplat in realitate, iar ironia face ca angajatii Apple sa piarda prototipul iPhone doi ani la rand.
Insa exista un motiv foarte serios pentru care companii de marca precum Apple trebuie sa scoata in lume prototipurile produselor pe care le vor lansa, chiar si daca asta inseamna sa le scoata de sub clopotul de sticla securizat si sa se expuna riscului unor evenimente neplacute.
In laboratoarele sediului Apple din Cupertino, California, au loc majoritatea testelor pentru produse. Aici exista o camera sofisticata (foto) care testeaza antena telefonului, unde sunt blocate alte semnale externe. In alte camere speciale sunt testate si claritatea si claritatea sunetului pentru telefoanele mobile, arata CNET.
Cu toate acestea, testele din laborator nu sunt indeajuns pentru a determina calitatea convorbirilor telefonice, puterea conexiunii la retea sau conexiunea GPS. Pentru asta e nevoie de teste in conditii normale, similare cu cele in care clientul isi va folosi telefonul, adica cel mai probabil intr-un bar.
Conditii optime pentru un astfel de test nu se pot gasi intr-un centru al Apple, avand in vedere ca in sediul companiei, totul este construit in asa fel incat orice telefon sa functioneze perfect. Cum au reusit insa angajatii Apple sa piarda prototipul in baruri doi ani la rand, asta ramane inca un mister.
Un tip intra intr-un bar cu un prototip de iPhone si il uita acolo. Cei care il gasesc il vand unui site de IT cunoscut, pe bani grei. Nu e un banc, este un eveniment care s-a intamplat in realitate, iar ironia face ca angajatii Apple sa piarda prototipul iPhone doi ani la rand.
Insa exista un motiv foarte serios