Primul magazin al francezilor de la Leroy Merlin de pe piaţa locală, care va fi deschis săptămâna viitoare în Chitila, va fi cel mai mare al companiei la nivel mondial, de pe 12 pieţe. Alegerea a fost făcută pentru diferenţiere într-un oraş precum Bucureştiul, în care mai sunt deja 17 "hipermarketuri pentru construcţii".
La începutul acestei săptămâni în cadrul proiectului Colosseum din Bucureşti era destul de multă agitaţie, deşi deocamdată nu se vinde nimic în parcul comercial din Chitila. Clădirea viitorului magazin Carrefour din cadrul proiectului a fost "închisă", astfel că muncitorii se concentrau pe faţadele de la intrările în hipermarketul care ar trebui deschis în a doua jumătate a lunii octombrie.
Prin parcare trece o camionetă Altex, retailer care va avea un magazin chiar lângă Carrefour. Un tir cu materiale de construcţii coteşte pe lângă clădirea albă cu însemne verzi a magazinului Leroy Merlin pentru a descărca diverse produse, în timp ce prin parcarea magazinului sunt deja circa 50 de maşini ale celor 250 de angajaţi pe care compania franceză i-a recrutat pentru demararea activităţii pe piaţa locală - 180 pentru magazinul din Chitila, restul în "centrală".
Francezii au închiriat încă din 2008, când nu era criză, pentru circa 2 milioane de euro anual spaţiul din proiectul dezvoltat de omul de afaceri Panico Panayi, dar deschid magazinul la o distanţă de trei ani, într-o piaţă extrem de aglomerată, cu cel puţin şase companii care se luptă pentru o poziţie de top.
Un magazin verde din 15 septembrie
În interiorul magazinului lucrurile par deja pregătite pentru deschiderea programată în 15 septembrie. Primul lucru care îţi sare în ochi, spre deosebire de restul magazinelor de bricolaj, este culoarea verde, prezentă atât la cele 14 case de marcat, cât şi pe alte elemente precum cărucioarele din plastic pentru cumpărătu