Washingtonul intentioneaza sa-si modernizeze propriile sisteme informatice pentru incorporarea de iPad si iPhone, intregul staff electoral tintind marul tehnologic purtand semnatura lui Steve Jobs.
Pentru relansarea presedintelui Barack Obama, impatimit utilizator de Mac, grupul din Cupertino se afla pe primul loc in lista preferintelor de la Casa Alba, marul simbolic de la Apple schimbandu-si in mod spectaculos semnificatia de fruct al pacatului originar in emblema a succesului, relateaza La Repubblica.
De ce Apple
Alegerea nu este intamplatoare sau bazata doar pe gustul personal: Apple a atins un standard care-i impune imaginea drept simbol al inovatiei, inspiratiei creatoare, tineretii, entuziasmului si prospetimii, ceea ce cantareste mult in evaluarea oportunitatilor de relansare a presedintelui american in lupta electorala pentru urmatoarele alegeri.
Barack Obama are nevoie de o imagine tinereasca, asociata acelei aure de lider predestinat sa invinga in competitia voturilor, iar ceea ce stie staff-ul electoral al actualului presedinte se stie si pe piata: Apple a depasit recent colosul petrolului Exxon ca valoare, ultimile bilanturi sunt impresionante si, in plina perioada a crizei americane, dispunea de mai multa lichiditate decat insasi administratia SUA.
Washington, we have an Apple
Nu e de mirare ca, in acest context, oficiul tehnologic de la Casa Alba a lansat un program pilot pentru utilizarea postei elctronice de pe dispozitive Apple, prin intermediul unei conexiuni sigure, protejate.
Obiectivul este de fapt modernizarea sistemelor informatice la nivel general in sediul prezidential, o initiativa importanta avand in vedere inertia manifestata in general de institutiile oficiale cu privire la schimbarile tehnologice, din dorinta de a evita riscurile privind siguranta sistemel