Pe Şoseaua Pipera, unde se află deja un pod peste calea ferată, se mai află în construcţie un alt pasaj, însă ambele coboară în străzi înguste, care gâtuie circulaţia şi provoacă ambuteiaje. Pasajul cu două benzi pe sens este inutil pentru că se continuă pe o stradă care are doar o singură bandă pe sensul către centrul oraşului.
Primarul Sorin Oprescu a făcut, ieri, o vizită de lucru la pasajul care va traversa Bulevardul Barbu Văcărescu şi Şoseaua Floreasca şi s-a declarat mulţumit de stadiul lucrărilor, deşi constructorul nu a confirmat faptul că lucrările vor fi gata în luna octombrie – aşa cum declarase anterior primarul - ci mai degrabă spre sfârşitul anului.
„Mai rămâne să turnăm covorul asfaltic, să finalizăm arterele locale la nivelul solului, să refacem trotuarele şi peroanele pentru mijloacele de transport în comun, dar şi să finalizăm segmentul curpins între pasajul suprateran CF – Bucureşti-Constanţa şi pasajul Barbu Văcărescu –Calea Floreasca“, a declarat primarul general.
Lărgirea şoselei ar fi fost mai rentabilă
Pasajul, chiar dacă ajută la fluidizarea traficului pe Calea Floreasca şi Bulevardul Barbu Văcărescu, nu rezolvă traficul din zona de nord a Capitalei. Şoferii care vin dinspre şoseaua Pipera se blochează în sensul giratoriu al şoselelor Petricani şi Pipera Tunari, ambele cu câte o bandă pe sens. De asemenea, viitorul pasaj coboară în Şoseaua Pipera care se intersectează imediat cu soseaua Nicolae Caramfil. Cei mai mulţi şoferi aleg acest traseu pentru a face stânga, spre centru Capitalei, sens care dispune de o singură bandă.
„Nu văd necesitatea acestui pasaj, sigur că el mai preia din traficul zonei, însă s-ar fi putut face o şosea mai largă, că tot s-au făcut exproprieri pentru el“, a declarat ieri, Mircea Pană un şofer care tranzita zona.
Pasajul denivelat va avea o lungime de 470 de metri, patru benz