Arătosul roadster-coupe Mercedes-Benz SLK nu trebuie tras pe dreapta odată cu venirea toamnei. Sursa: MB
1 /.
Mercedes-Benz SLK are aproape toate cusururile sau calităţile la care te poţi gândi. Neajunsurile pot trece numaidecât drept virtuţi (şi invers), în funcţie de detenta financiară a celui care face analiza.
Nimic neaşteptat, având în vedere că vorbim de un model care poate fi asimilat fără probleme segmentului "de fiţe".
A treia generaţie a micului autoturism roadster-coupé păstrează profilul şi (cu diferenţe minime) dimensiunile consacrate de precedenta versiune.
Tema de design este complet nouă. S-a renunţat (cum era de aşteptat) la tuşele inspirate de defunctul supermodel SLR McLaren, în favoarea unora provenite de la noul SLS AMG.
Cu noile "straie", SLK-ului îi este imposibil să treacă neobservat. Ceea ce nu-i neapărat rău, atâta vreme cât privirile atrase nu sunt dintre cele piezişe.
Am condus, zilele trecute, noul SLK 250 şi am remarcat tot felul de reacţii la oamenii din jur. Mai ales într-una dintre primele seri răcoroase oferite de această toamnă.
Destulă lume a privit mica maşină decapotabilă – şi, mai ales, pe cel aflat la volan – măcar cu circumspecţie. Eufemistic vorbind. În mod normal, temperatura de afară ar fi impus, după multe luni, trecerea sistemului de climatizare de pe albastru pe roşu.
Şi totuşi. În SLK, dacă ai scaunele potrivite, poţi amâna puţin acest moment. Chiar şi atunci când alegi să rulezi doar cu stelele deasupra capului.
Pentru serile răcoroase
Pe lângă funcţia deja banală de încălzire, scaunele roadsterului pot fi "căptuşite" şi cu dotarea opţională "Airscarf". O "eşarfă cu aer cald" care îl fereşte de frig pe şofer prin intermediul gurilor de ventilaţie decupate la baza tetierelor.
Nu este nici cea mai nouă (introdusă în 2004), nici